Všeobecné obchodné podmienky
v zmysle ustanovenia § 273 ods. 1 Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. v platnom a účinnom znení (ďalej len „Obchodné podmienky“)
I. Všeobecné ustanovenia
Prevádzkovateľom internetového obchodu umiestneného pod doménou https://www.helizazitok.sk/ je
Predávajúci:
Obchodné meno: TECH-MONT Helicopter company s.r.o.Sídlo: Letecká 1656/39, Spišská Nová Ves 05201
IČO: 31715796
DIČ: 2020514980
Registrácia: Obchodný register Okresného súdu v Prešove, Odd.: Sro, vložka č.: 2594/P
E-mail: helizazitok@techmont.sk Tel. č.: +421 905 814 047
Štatutárny orgán: Dagmar Orolinová
(ďalej ako „Predávajúci“)
Tieto Obchodné podmienky sú účinné od: 27.11.2022
- Kupujúcim je fyzická alebo právnická osoba, ktorá je odberateľom služieb od Predávajúceho prostredníctvom internetového obchodu na www.helizazitok.sk (ďalej aj „Internetový obchod“ alebo aj „Portál”) a ktorá vyplnila elektronickú Objednávku a elektronicky ju odoslala za účelom objednania služby (ďalej len „Kupujúci“).
- Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá si neobjednáva služby ponúkané prostredníctvom Internetového obchodu pre účely jeho ďalšieho predaja iným osobám, alebo fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení kúpnej zmluvy nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo výkonu zamestnania či povolania (ďalej len „Spotrebiteľ“).
- Obchodné vzťahy medzi Predávajúcim a Kupujúcim založené objednávkou v tomto Internetovom obchode podľa bodu 4 Obchodných podmienok, sa riadia týmito Obchodnými podmienkami, ktoré sú pre obe zmluvné strany záväzné.
- Elektronickou objednávkou (ďalej ako aj „Objednávka“) sa rozumie elektronický formulár nachádzajúci sa na webstránke Internetového obchodu odoslaný Kupujúcim elektronicky za účelom objednania služby, ktorý okrem iného obsahuje informácie o Kupujúcom podľa bodu 7 Obchodných podmienok.
- Službami, ktoré poskytuje Predávajúci sa rozumejú najmä a) Let vrtuľníkom, b) Prenájom súkromného lietadla, c) Zvýhodnené lety (ďalej aj ako „Služby“).
- Služby poskytuje priamo Predávajúci, ktorý je oprávnení na vykonávanie Služieb v zmysle príslušných právnych predpisov Slovenskej republiky (najmä zákon č. Zákon č. 143/1998 Z. z. o civilnom letectve (letecký zákon) a o zmene a doplnení niektorých zákonov
II. Objednávka
- Podmienkou platnosti elektronickej Objednávky je vyplnenie formulára údajmi, t.j. pravdivé a úplné vyplnenie požadovaných osobných údajov, a to mena, priezviska, obchodného mena (voliteľné), telefonického čísla a e-mailovej adresy. Ak nebude Objednávka obsahovať náležitosti uvedené v predchádzajúcej vete, považuje sa za neúplnú, resp. neurčitú.
- Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť Objednávku alebo jej časť v prípade, ak:
- Objednávku nie je možné záväzne potvrdiť (napr. nemožnosť odoslať odpoveď (akceptáciu) na
e-mailovú adresu, ktorá bola Kupujúcim uvedená v Objednávke; alebo
- Kupujúci nereaguje na prípadnú výzvu Predávajúceho; alebo
- Objednávka je neúplná alebo neurčitá; alebo
- nebolo možné potvrdiť Objednávku; alebo
- ak celková cena za objednanú Službu vrátane prípadného poštovného nebola Kupujúcim uhradená Predávajúcemu; alebo
- Predávajúci nevie zabezpečiť Službu objednanú Kupujúcim.
- Objednávku Kupujúci dokončí kliknutím na príslušné tlačidlo. Pred zakliknutím príslušného tlačidla je Kupujúci povinný oboznámiť sa s týmito Obchodnými podmienkami a toto oboznámenie potvrdiť zakliknutím príslušného tlačidla.
- Odoslaním Objednávky Kupujúcim sa táto považuje za záväznú.
- Predávajúci bezodkladne po prijatí platby odošle Kupujúcemu potvrdzujúci e-mail o prijatí objednávky spolu s voucherom obsahujúcim poukaz na Službu zakúpenú Kupujúcim (ďalej aj ako „Voucher“ alebo aj „Poukaz“). Voucher môže byť Kupujúcemu zaslaný rovnako dobierkou v prípade voľby. Doručením e-mailu Predávajúceho na e-mailovú adresu Kupujúceho o tom, že Predávajúci obdržal Objednávku, sa Objednávka považuje za prijatú, čím vzniká kúpna zmluva uzatvorená na diaľku medzi Predávajúcim a Kupujúcim.
- Storno Objednávky:
- V prípade ak Kupujúci v zákonnej lehote neodstúpil od zmluvy je Predávajúci oprávnený požadovať od Kupujúceho storno poplatok („Storno„).
- Po uplynutí 14. dňa od uskutočnenia Objednávky až do 30. dňa je Predávajúci v prípade zrušenia Objednávky Kupujúcim oprávnený požadovať Storno vo výške 20% z ceny konkrétnej Objednávky.
- Po uplynutí 30. dňa od uskutočnenia Objednávky je Predávajúci v prípade zrušenia Objednávky Kupujúcim oprávnený požadovať Storno vo výške 50% z ceny konkrétnej Objednávky.
- Objednávku je možné zrušiť len v pracovných dňoch, a to e-mailom na adrese: helizazitok@techmont.sk , pričom je v predmete e-mailu potrebné uviesť STORNO OBJEDNÁVKY.
- Voucher po uplynutí platnosti nie je možné stornovať viď. bod 53 týchto Obchodných podmienok.
III. Cena a poštovné
- Cena Služieb je uvedená na webstránke Internetového obchodu.
- Predávajúci si vyhradzuje právo jednostrannej zmeny cien Služieb a poštovného. Konečná cena pre Kupujúceho a poštovné sú uvedené v potvrdení Objednávky.
- Predávajúci môže poskytnúť na ponúkané Služby zľavy, ktoré budú uvedené na internetovej stránke Internetového obchodu Predávajúceho.
- Cena poštovného je vo výške:
- 0,00 €, ak je Voucher dodávaný v rámci Slovenskej republiky.
- 0,00 €, ak je Voucher dodávaný v rámci Európy.
- 15,00 €, ak je Voucher dodávaný do ostatných (tretích) krajín, t. j. mimo Slovenskej republiky a krajín Európy.
- K Službe zakúpenej Kupujúcim od Predávajúceho je priložená faktúra. Kupujúci súhlasí, aby bol alternatívne Predávajúci oprávnený zaslať Kupujúcemu elektronickú faktúru na jeho e-mailovú adresu.
IV. Možnosti platby za Služby
- Možnosť platby za služby resp. platobný systém je napojený na platobnú bránu spoločnosti 24- pay s.r.o., ktorá poskytuje zabezpečenú technológiu prijímania kariet a on-line bankových prevodov. Všetky údaje o platobných kartách a hesiel k elektronickému bankovníctvu zadávate pomocou zabezpečeného a dôveryhodného kanála spoločnosti 24-pay s.r.o.
- Predávajúci akceptuje platbu za Služby len prostredníctvom platobnej brány a to buď: Online platobnou kartou: VISA, VISA Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, a/alebo Bankovým prevodom prostredníctvom Apple Pay, Paypal, a/alebo Google Pay, kryptomenou Bitcoin, Ethereum, resp. iných kryptomien po dohode s Kupujúcim a/alebo dobierkou prostredníctvom Slovenskej pošty.
- Ak cena nebude uhradená v plnej výške za objednanú Službu vrátane poštovného, Predávajúci je oprávnený zastaviť alebo prerušiť akúkoľvek dodávku Služby Kupujúcemu.
V. Dodacie podmienky a prevzatie Voucheru
- Predávajúci zasiela Voucher Kupujúcemu, až po úspešnom zaplatení kúpnej ceny v zmysle
článku IV.
- Voucher je Kupujúcemu zasielaný prostredníctvom emailu na adresu, ktorú zadal v Objednávke, alebo na ním uvedenú adresu bydliska/sídla Kupujúceho alebo na inú adresu uvedenú Kupujúcim v Objednávke.
- Voucher Predávajúci dodáva bez územného obmedzenia.
- Voucher odoslaný Predávajúcim, je Kupujúci povinný prevziať.
- V prípade, ak objednaný Voucher nebude možné expedovať, Predávajúci bude o tom Kupujúceho ihneď informovať.
VI. Uplatňovanie Voucheru
- Na využitie Služby, ktorú si Kupujúci zakúpil v Internetovom obchode je potrebné uplatniť Voucher, ktorý Kupujúci obdržal a to v elektronickej, alebo papierovej forme.
- Voucher obsahuje nasledujúce údaje: a) popis Služby, ktorú si Kupujúci objednal, b) doba platnosti Voucheru, c) kód Voucheru
- Voucher je možné použiť iba jedenkrát, v prípade ak vo Voucheri nie je uvedené inak. Voucher je prevoditeľný na tretiu osobu.
- Doba platnosti Voucheru je obmedzená a Voucher možno použiť najneskôr posledný deň tejto lehoty.
- V prípade ak na využitie Voucheru je viazaná osobitná podmienka napr. dosiahnutie veku (18+), alebo splnenie odbornej spôsobilosti (vlastníctvo dokladu), Predávajúci je povinný Kupujúceho na to upozorniť pred uskutočnením Objednávky.
- Pre uplatnenie Voucheru je potrebné si zarezervovať termín u Predávajúceho. Zmenu zarezervovaného termínu je potrebné oznámiť Predávajúcemu, najneskôr 7 dní pred uskutočnením Služby.
- Predávajúci má právo v prípade zlého počasia, alebo iných objektívnych skutočností, ktoré by mohli spôsobiť prípadnú škodu na majetku, alebo na zdraví zrušiť zarezervovaný termín a poskytnúť nový termín po dohode.
- Predávajúci môže odmietnuť Voucher v prípade že: a) bol predložený po dobe platnosti, b) bol už raz použitý, c) bol neplatný z dôvodu odstúpenia od Objednávky d) poskytnutie Služby by bolo v rozpore s platnými právnymi predpismi.
VII. Reklamácia
- Predávajúci zodpovedá, že Voucher obsahuje všetky náležitosti, tak ako je uvedené v Internetovom obchode a že Kupujúcemu bude dodané požadované množstvo objednaných Voucherov.
- V prípade, že Kupujúci pri prevzatí Voucheru zistí vady, je povinný:
- oznámiť jednotlivé vady Voucheru Predávajúcemu do 2 pracovných dní odo dňa prevzatia Voucheru, telefonicky na číslo: +421 0905 814 047, e-mailom na e-mailovú adresu helizazitok@echmont.sk alebo na adrese Predávajúceho, Letecká 1656/39 Spišská Nová Ves, 05201 , Slovenská republika
- každý jeden prípad reklamácie bude Predávajúcim posudzovaný osobitne
- Predávajúci vybaví reklamáciu bezodkladne, resp. najneskôr v lehote 30 kalendárnych dní odo dňa obdržania reklamovaného Voucheru.
- V prípade ak Kupujúci chce reklamovať poskytnutú Službu, je potrebné takúto reklamáciu oznámiť Predávajúcemu e-mailom na e-mailovú adresu helizazitok@techmont.sk
/resp. telefonicky na číslo +421 0905 814 047 alebo doporučenou poštou na adrese Predávajúceho, Letecká 1656/39, 05201 Spišská Nová Ves , Slovenská republika
- V písomnosti môže Kupujúci navrhnúť aj spôsob vybavenia reklamácie.
- Predávajúci je povinný postupovať pri vybavovaní reklamácie v súlade so zákonom č. 250/2007
- z. o ochrane spotrebiteľa a zákonom 40/1964 Zb. Občiansky zákonník a vybaviť takúto reklamáciu najneskôr do 30 dní.
VIII. Vrátenie Voucheru / Odstúpenie od zmluvy
- Kupujúci je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od kúpnej zmluvy do štrnástich dní (14) odo dňa prevzatia Voucheru.
- Okamih prevzatia Voucheru sa spravuje ustanovením § 7 ods. 4 Zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
- Odstúpením Kupujúceho od kúpnej zmluvy sa zmluva od začiatku zrušuje. V takomto prípade Predávajúci:
- vráti Kupujúcemu najneskôr v lehote 15 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy cenu zaplatenú za Voucher, ktorú Kupujúci uhradil, vrátane nákladov, ktoré Kupujúci vynaložil v súvislosti s objednaním Voucheru, a to prevodom na bankový účet Kupujúceho oznámeného podľa bodu
- Náklady na vrátenie Voucheru znáša Kupujúci.
- Ak sa Kupujúci rozhodne odstúpiť od kúpnej zmluvy podľa bodu 39, Kupujúci kontaktuje Predávajúceho vyplneným formulárom na odstúpenie od zmluvy podľa Prílohy č. 1 Obchodných podmienok s uvedením kódu Voucheru, mena a priezviska, resp. obchodného mena, adresy bydliska/sídla Kupujúceho a dátumu objednania alebo prijatia Objednávky.
- Podmienkami pre odstúpenie od kúpnej zmluvy podľa bodu 39 sú:
- Služba nesmie byť využitá, v prípade ak Služba uvedená na Voucheri bola poskytnutá Predávajúcim, Kupujúci vyhlasuje, že bol poučený o tom, že už nemá možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy
- Ak Kupujúci odstúpi od kúpnej zmluvy podľa bodu 39, Voucher zasielaný späť Predávajúcemu zasiela Kupujúci na vlastné nebezpečenstvo a znáša prípadnú škodu v plnom rozsahu, ktorá na Voucheri vznikne.
- Predávajúci nie je povinný akceptovať odstúpenie od kúpnej zmluvy Kupujúcim najmä ak
Voucher je akýmkoľvek spôsobom porušený, resp. využitý treťou osobou.
IX. Ostúpenie od zmluvy v prípade priebehu poskytovania Služieb
- V prípade ak došlo k začatiu poskytovania Služby zo strany Predávajúceho, Kupujúci nemá právo na odstúpenie od tejto zmluvy.
- Kupujúci nemá právo na náhradu kúpnej ceny ani v prípade ak zo subjektívnych dôvodov Kupujúceho (napr. nevoľnosť, strach, a. i.) došlo k prerušeniu (t.j. napr. skráteniu letu) alebo úplnému ukončeniu poskytovania Služby a Predávajúci toto prerušenie resp. ukončenie poskytovania Služby nijako nezavinil.
- Ustanovenia v bodoch 40 až 41 sa nepoužijú ak sa Predávajúci s Kupujúcim výslovne dohodne, že mu kúpnu cenu napriek subjektívnym prekážkam na strane Kupujúceho vráti.
X. Obnovenie doby platnosti Voucheru
- Predávajúci má právo obnoviť platnosť Voucheru, ktorý je po dobe platnosti v prípade ak Kupujúci o to Predávajúceho požiada a Predávajúci mu to následne schváli.
- V prípade ak Predávajúci rozhodne o obnovení doby platnosti Voucheru, pričom žiadosť Kupujúceho bola uskutočnená do 12 mesiacov od uplynutia doby platnosti Voucheru, je Kupujúci povinný uhradiť sumu vo výške 19,99 EUR a rozdiel sumy ktorý spočíva v cene pôvodného Voucheru a nového Voucheru.
- V prípade ak Predávajúci rozhodne o obnovení doby platnosti Voucheru, pričom žiadosť Kupujúceho bola uskutočnená po 12 mesiacoch od uplynutia doby platnosti Voucheru, je Kupujúci povinný uhradiť sumu vo výške 29,99 EUR a rozdiel sumy ktorý spočíva v cene pôvodného Voucheru a nového Voucheru.
XI. Zrušenie / storno Voucheru Kupujúcim
- Kupujúci má v prípade ak nevyužil svoje právo na odstúpenie od zmluvy v zmysle týchto Obchodných podmienok právo zrušiť / stornovať svoj Voucher.
- Zrušiť / stornovať Voucher je možné iba v prípade, ak je Voucher stále platný avšak k poskytnutiu Služby zo strany Predávajúceho nedošlo.
- Kupujúci má právo v prípade zrušenia / storna Voucheru na vrátenie ceny Objednávky v zmysle článku II. bodu 12 týchto Obchodných podmienok.
XII. Osobitné podmienky Služieb Prenájom súkromného lietadla a Zvýhodnené lety
- Predávajúci poskytuje osobitné typy Služieb s názvom Prenájom súkromného lietadla a Zvýhodnené lety (ďalej len „Osobitné Služby“)
- Osobitné Služby sú bližšie popísané a špecifikované na Internetovom obchode Predávajúceho v sekcii Aerotaxi / Prenájom súkromného lietadla s pilotom a Zvýhodnené súkromné lety.
- Po objednávke Osobitných Služieb, Kupujúci obdrží od Predávajúceho samostatnú dohodu o rezervácii Osobitných Služieb, vrátane ktorej prílohy budú tieto Obchodné podmienky.
- Vzhľadom na vysokú personalizáciu Osobitných Služieb a na konkrétne dojednania Kupujúceho ktorým je spotrebiteľ sa na Osobitné Služby viažu okrem týchto Obchodných podmienok aj osobitné podmienky storna / zrušenia Osobitných Služieb.
- V prípade, ak Kupujúci stornuje / zruší Osobitnú Službu, ktorá je individuálne dojednaná je povinný uhradiť Predávajúcemu všetky náklady, ktoré Predávajúcemu vznikli za rezerváciu lietadla, rezerváciu pilota, ubytovanie pilota, letiskové a iné poplatky ktoré si vyžadovali úhradu vopred poskytovateľom (ďalej len „Náklady za rezerváciu Osobitných Služieb“).
- Náklady za rezerváciu Osobitných Služieb je Predávajúci povinný vyúčtovať Kupujúcemu najneskôr do 5 dní od storna / zrušenia Osobitných Služieb.
XIII. Rozhodné právo, právomoc súdu a alternatívne riešenie sporov
- Predávajúci a Kupujúci sa zaväzujú, že všetky spory, ktoré vzniknú z ich právneho vzťahu, budú riešiť vzájomnými zmierlivými rokovaniami, aby tak predišli možným súdnym sporom. Ak mimosúdnymi rokovaniami Predávajúci a Kupujúci nedospejú k zmieru, budú svoje spory riešiť pred príslušným súdom Slovenskej republiky.
- Právne vzťahy Zmluvou alebo Obchodnými podmienkami výslovne neupravené sa riadia ustanoveniami platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky v platnom a účinnom znení.
- Alternatívne riešenie sporov:
- Účelom tohto ustanovenia Obchodných podmienok je informovať Spotrebiteľa o možnosti a podmienkach alternatívneho riešenia sporov medzi Predávajúcim a Spotrebiteľom.
- Alternatívnym riešením sporu je postup subjektu alternatívneho riešenia sporov, ktorého cieľom je dosiahnutie zmierlivého vyriešenia sporu medzi jeho stranami, t.j. medzi Predávajúcim a Spotrebiteľom. Spotrebiteľ môže svoj spor s Predávajúcim riešiť prostredníctvom alternatívneho riešenia sporov.
- Orgánom alternatívneho riešenia sporov je v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenská obchodná inšpekcia, na ktorú sa môže Spotrebiteľ obrátiť.
- Spotrebiteľ sa môže o podmienkach a platforme alternatívneho riešenia sporov informovať na: http://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi
- Spotrebiteľ môže taktiež podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu prostredníctvom Európskej platformy alternatívneho riešenia sporov RSO podľa čl. 14 ods. 1 a 2 nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov online, ktorým sa mení nariadenie (ES) č. 2006/2004 a smernica 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov online) (Ú. v. EÚ L 165, 18. 6. 2013).
- V súlade s vyššie uvedeným nariadením Predávajúci uvádza odkaz na možnosti využitia Európskej platformy RSO: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show.
- Obchodný vzťah medzi Predávajúcim a Kupujúcim v celom svojom rozsahu podlieha režimu týchto Obchodných podmienok, právnemu poriadku Slovenskej republiky, najmä ustanoveniam zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov a to aj v prípade, že Kupujúci je štátnym príslušníkom inej krajiny ako Slovenská republika. V prípade, že účastníkom právneho vzťahu je Spotrebiteľ, vzťahujú sa na tento právny vzťah aj príslušné ustanovenia zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov, zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov, zákona č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z. z., zákona č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách v znení neskorších predpisov, a zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov, a to aj v prípade, že Kupujúci je štátnym príslušníkom inej krajiny ako Slovenská republika.
- Ak bude niektoré ustanovenie Obchodných podmienok neplatné, neúčinné alebo nevymáhateľné, ostatné ustanovenia Obchodných podmienok ostávajú v platnosti a účinnosti.
- Orgánom dozoru nad dodržiavaním povinností Predávajúceho je Slovenská obchodná inšpekcia podľa zákona Slovenskej národnej rady č. 71/1986 Zb. o Slovenskej obchodnej inšpekcii.
- Všetky písomnosti a iné zásielky, ktoré Kupujúci bude doručovať Predávajúcemu, je Kupujúci povinný doručiť osobne alebo doporučene prostredníctvom pošty, kuriérskej spoločnosti alebo prostredníctvom elektronickej pošty na adresu Predávajúceho uvedenú na webstránke Predávajúceho, pokiaľ v týchto Obchodných podmienkach nie je uvedené inak.
- Kúpna zmluva uzatvorená na diaľku medzi Predávajúcim a Kupujúcim sa spravuje týmito Obchodnými podmienkami Predávajúceho. Obchodné podmienky sa pre Kupujúceho alebo Registrovanú osobu stávajú účinnými a záväznými dňom registrácie Registrovanej osoby na Portáli Predávajúceho alebo objednaním Služby ponúkanej Predávajúcim.
- Registrovaná osoba, najmä Kupujúci registráciou na webstránke Internetového obchodu Predávajúceho alebo odoslaním Objednávky potvrdzuje, že sa oboznámila s Obchodnými podmienkami Predávajúceho, ktoré sú k dispozícii na webových stránkach Internetového obchodu Predávajúceho, týmto Obchodným podmienkam rozumie, súhlasí s nimi a zaväzuje sa nimi riadiť.
- Predávajúci má právo kedykoľvek jednostranne zmeniť alebo doplniť tieto Obchodné podmienky Predávajúceho. Zmenené a doplnené Obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom uverejnenia na webstránke Internetového obchodu.
- Obchodné podmienky boli vypracované Predávajúcim a sú platné a účinné od 01.04.2020.
Orgán dozoru na úseku ochrany spotrebiteľa:
Dozor nad dodržiavaním povinností Predávajúceho vykonáva orgán dozoru:
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Prievozská 32, 820 07 Bratislava
Odbor výkonu dozoru
Tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04
Fax č. 02/58 27 21 70
Príloha č. 1 – Odstúpenie od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku